een mini update! - Reisverslag uit Hogsback, Zuid-Afrika van Lette Berg - WaarBenJij.nu een mini update! - Reisverslag uit Hogsback, Zuid-Afrika van Lette Berg - WaarBenJij.nu

een mini update!

Blijf op de hoogte en volg Lette

08 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Hogsback

Fantastisch aan Zuid-Afrikaanse hostels: ze hebben (bijna) allemaal wifi. Een stuk minder: ze gaan er allemaal vanuit dat backpackers een laptop of tablet bij zich hebben. Als gevolg heeft geen enkel hostel een computerter beschikking. Aangezien het nogal een werk is om een hele blog op mijn telefoon te typen (dit stukje is al verschrikkelijk), zal ik moeten wachten tot ik weer in een grote stad ben met internet-plekken :(

Een korte update: via surfers paradise (coffee bay) inmiddels aangekomdn in een prachtig bosrijk gebied (hogsback). Zuid-Afrika is absoluut prachtig en zover alleen nog maar aardige mensen ontmoet. Kortom, ik heb het onwijs naar m'n zin :D

hopelijk kan ik snel een iets uitgebreider verhaal typen :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lette

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 11659

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 22 November 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: