Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Lexmond, Nederland van Lette Berg - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Lexmond, Nederland van Lette Berg - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!

Blijf op de hoogte en volg Lette

28 Augustus 2014 | Nederland, Lexmond

Na jarenlang wikken en wegen, maandenlang plannen en wekenlang uitkijken naar deze dag, is het dan eindelijk zo ver! Over slechts 6 uurtjes zit ik in het vliegtuig naar Zuid-Afrika! Of nou ja, eerst naar London, maar goed, dat staat toch een stuk minder hip :p Mijn backpack staat klaar, het hostel voor de eerste nacht is geboekt en ook het vervoer naar het Bush School vrijwilligersproject, waar ik de eerste 3 weken zal doorbrengen, is geregeld. Ik ben er dus "klaar" voor zou je kunnen zeggen. Toch begin ik voor het eerst in mijn voorbereidingen echt de reis-spanning te voelen en kan ik geen moment meer stil zitten ... Zal alles wel goed gaan? Wat ga ik allemaal meemaken? En wie zal ik allemaal ontmoeten? Gelukkig is mijn moeder nog 10x zenuwachtiger dan ik, wat voor mij lekker relativerend werkt :p

De komende 3 maanden zal ik proberen mijn ervaringen op deze blog te vertalen naar verhalen (waarschijnlijk vergezeld door een hele boel foto's), zodat jullie allemaal op de hoogte kunnen blijven van mijn reis (en ik jullie hopelijk een beetje jaloers kan maken;)

Sala kakuhle / Totsiens
Lette

  • 28 Augustus 2014 - 12:27

    Renee:

    Een hele goede reis! En heel veel plezier!! Dikke kus van je zus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lette

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 11671

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 22 November 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: